یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
نشست هم‌افزایی حوزه علمیه خواهران و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان از رونمایی ۴۰ اثر تألیف شده توسط بانوان طلبه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم فاطمه مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان به همراه معاونین حوزه خواهران استان با معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان درباره برنامه های هفته کتاب و پژوهش به بیان نکاتی پرداخت و گفت: مدیریت حوزه خواهران خوزستان در نظر دارد در این هفته با برگزاری آیین گرامیداشت پژوهشگران، از چهل اثر تالیف شده توسط بانوان طلبه رونمایی و از آنان تقدیر به عمل آورد.

وی ایجاد غرفه کتاب و سبک زندگی اسلامی در نمایشگاه کتاب خوزستان را از برنامه های این حوزه خواهران استان اعلام کرد و افزود: امیدواریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری مناسبی داشته باشد.

در ادامه این دیدار منادی، سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از جمله حمایت هایی که این اداره کل می تواند انجام دهد، حمایت از مشاغل و کارگاه های خانگی و کتب تالیف شده توسط بانوان طلبه است.

وی با بیان اینکه شرکت طلاب در جشنواره کتابخوانی رضوی بحمدالله خوب بوده است، افزود: امیدواریم در جشنواره پیش رو هم طلاب به ویژه طلبه خواهر حضور چشم‌گیرتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha