پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
زاهددوست امام جمعه دلوار

حوزه/ امام جمعه دشتی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال یکبار دیگر اقتدار و همدلی ملت ایران حول محور انقلاب اسلامی را به رخ استکبار جهانی و متحدانش خواهد کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه شهرستان دشتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز نماد آزادی خواهی، استکبار ستیزی و انسجام ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه دشتی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در این روز، نمایشگاهی از اوج نفرت و تنفر ملت و جوانان ایران اسلامی به آمریکای جنایتکار بود.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان نشان از ایستادگی و استقامت بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: دشمنی و کینه توزی استکبار جهانی نسبت به انقلاب و ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده و دشمنان از آینده روشن و قدرت نظام اسلامی عصبانی هستند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران دریغ نکرده اند.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه اتحاد ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال یکبار دیگر اقتدار و همدلی ملت ایران حول محور انقلاب اسلامی را به رخ استکبار جهانی و متحدانش خواهد کشید، گفت: مردم پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و آمریکا و دیگر متحدانش با تحریم و آشوب هرگز به اهداف اقتصادی و سیاسی خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی به رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیدها بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری کرده و تسلیم نشده است و این رمز پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha