پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام توحید ایمانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ گفت: باید رفتار خودمان را با رضایت ولی عصر(عج) تطبیق بدهیم و اگر انسان بخواهد رفتارهای اشتباه خود را توجیه کند، به مرور زمان از ولایت فاصله پیدا خواهد کرد و لذا نباید انتظار ما از امام زمان(عج) بر اساس نیازها و سلائق خودمان باشد، که در این صورت انسان از ولایت جدا شده و منحرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام توحید ایمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ، امروز در مراسم طلیعه حضور که در مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: سبک تربیتی اسلام بر اساس قرآن و ولایت اهل بیت(ع) است و وقتی انسان وارد حوزه علمیه می‌شود و با تربیت دینی رشد می‌کند، نسبت به ولی امر دینی خود زاویه پیدا نمی‌کند.

وی افزود: باید رفتار خودمان را با رضایت ولی عصر(عج) تطبیق بدهیم و اگر انسان بخواهد رفتارهای اشتباه خود را توجیه کند، به مرور زمان از ولایت فاصله پیدا خواهد کرد و لذا نباید انتظار ما از امام زمان(عج) بر اساس نیازها و سلائق خودمان باشد، که در این صورت انسان از ولایت جدا شده و منحرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در تاریخ، افراد زیادی را داشته‌ایم که کم کم از حق فاصله گرفته و در مقابل امام عصر خود ایستاده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که ملاک اعمال ما، رضایت امام عصر باشد و هر رفتاری و افعالی که از ما سر می‌زند لازم است تا بر اساس خواست حضرت امام زمان(عج) باشد.

وی با تأکید بر اینکه همیشه در زندگی خودمان راه درست را انتخاب کنیم، یادآور شد: دین اجازه نمی‌دهد برای رسیدن به هدفی، وسیله غیر عقلی و شرعی را انتخاب کنیم و لذا نباید حرکات ما بر اساس منافع شخصی باشد و دین را فدای دنیا و منافع خود کنیم.

گفتنی است برگزاری کلاس آموزشی تعلیم و تربیت توسط سرهنگ قهرمانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهین‌دژ، مباحثه علمی، آموزشی، اخلاقی توسط حمیده حسن پور استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، جلسه سواد رسانه توسط حجت الاسلام جهانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ، برگزاری کلاس آموزشی اهداف و وظایف طلبگی (آداب متعلم و طلاب) با سخنرانی حجت الاسلام گل‌محمدی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ و کلاس آموزشی خودمراقبتی سلامت جسم و روان توسط خانم رنجبر کارشناس روانشناسی مرکز بهداشت از دیگر برنامه‌های طلیعه حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ بود.

همچنین دیدار با حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ و استفاده از نکاتی در رابطه با زندگی طلبگی و ساده زیستی، تبیین و بصیرت افزایی درباره مسائل اخیر کشور برنامه دیگری بود که در این مراسم برگزار شد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha