شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بیانه ائمه جمعه استان فارس

حوزه/ ائمه جمعه استان فارس طی بیانیه ای شهادت جمعی از زائرین حرم مطهر شاهچراغ(ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، ائمه جمعه استان فارس طی بیانه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

حمله ددمنشانه ی تروریستی به آستان مقدس حضرت احمد بن موسی علیهما السلام و شهید و مجروح شدن جمعی از زائران آن بارگاه ملکوتی موجب تأثر و تاسف عموم مردم مؤمن و انقلابی استان ولایتمدار فارس و ایران اسلامی گردید.

در این ایام که استکبار جهانی و ایادی آن به دلیل شکست های مکرر به خیال خام خود به دنبال انتقام از ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی هستند شاهدیم بدخواهان کشور و دشمنان مردم و انقلاب در سایه حوادث اسفبار اخیر، برای عقده گشایی و جامه عمل پوشاندن به اهداف پلید خود فرصتی بیابند و به دست جریان‌های تکفیری که نه از اسلام بهره‌ای برده‌اند و نه از انسانیت، با ترور زنان و کودکان بی‌دفاع، این گونه دست به جنایت بزنند و خباثت خود را آشکار سازند.

دشمنان بدانند که ملت سلحشور ایران خصوصاً مردم غیور استان فارس که از دیرباز در خط مقدم مبارزه با استکبار و از محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و هستند از توطئه‌های دشمن به خوبی آگاه بوده و در راه دفاع از دین و سرزمین خویش آماده ی مجاهدت می‌باشند. به زودی جنایتکاران روسیاه، به حکم آیه ی " انا من المجرمین منتقمون " کیفر اعمال وحشیانه ی خود را خواهند دید و زبانه آتشی که افروخته‌اند، دامن خودشان را خواهد گرفت.

ما ائمه جمعه استان فارس ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی و کور، این مصیبت جانسوز را به محضر مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) و اهالی استان فارس خصوصا وابستگان شهدای این جنایت هولناک و عموم ملت بصیر ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهدای والا مقام و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و عافیت و بهبودی برای مجروحان را از درگاه خداوند سبحان، مسألت می‌ کنیم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

ائمه جمعه استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha