جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
خمیر

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: شهادت زائران شاهچراغ که دل هر انسانی را به درد می آورد نمونه ای از تعریف مثلت عبری، عربی و غربی از عبارت آزادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان خمیر امروز ششم آبان ۱۴۰۱در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع فاطمه زهرا(س) ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: در حیات سیاسی امیرالمؤمنین(ع) یکی از مفاهیمی که بسیار برجسته است، مظلومیت حضرت است که به نظر می‌رسد نه عمق این مظلومیت و نه دلایلش به صورت جزئی و دقیق درک و تحلیل نشده است.

خطیب جمعه بندر خمیر با بیان اینکه عامل مهم تنهایی و مظلومیت امام جامعه نداشتن تحلیل قوی و بصیرت جامعه و خواص است، گفت: اگر می‌خواهید یاور علی زمان باشید باید بدانید در قبال همه تهاجمات فکری و اندیشه ای بصیرت و تبعیت از ولایت لازم است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: روشنگری شرط اول جدیت در جهاد امروز است؛ حرف حق را با منطق و دلیل به گوش همگان برسانید، حق اثرش را بر دلهای نورانی می‌گذارد.

وی بیان کرد: مهمترین حربه دشمن ایجاد تشویش در اذهان عمومی است و راه مقابله استدلالی و روشنگرایانه بر مدار معارف انقلاب اسلامی است.

به گفته رئیس شورای فرهنگ عمومی خمیر، جوانان میدان تبیین و روشنگری را مهمترین عرصه خدمت خود برای انقلاب بدانند و قشر معلم و فرهنگی جامعه بنا بر رسالت خود وظیفه تبیین دارد.

حجت الاسلام صالحی ابراز داشت: شهادت زائران شاهچراغ که دل هر انسانی را به درد می آورد نمونه ای از تعریف مثلت عبری، عربی و غربی از عبارت آزادی است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز جامعه امروز حضور فعال و مجاهدانه حنجره های منصف و بصیری است که برای پیشبرد اهداف انقلاب با تحلیل قوی باید وارد میدان بشوند و اجازه ندهند دشمن در این میدان طنازی و شادمانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha