جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حسین ظریف منش

حوزه/ ظریف منش گفت: اختتامیه و تجلیل از آثار برتر نخستین جشنواره ملی راه روشن برگزار می‌شود.

حسین ظریف منش، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره ‌ملی راه روشن و تجلیل از آثار برتر تربیتی با موضوع نهج البلاغه خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت : این جشنواره علمی فرهنگی با رویکرد تربیت در نهج البلاغه از نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام در ایام مبارک دهه امامت و ولایت، در ۱۰ رشته مقاله شعر، داستان خوشنویسی، نقاشی عکاسی کلیپ، موشن گرافی و پادکست آغاز بکار کرد و بحمدالله بیش از ۱۲۰۰ اثر ارزشمند در ۱۰ رشته دریافت شده است.

وی گفت: این مراسم باشکوه با حضور اساتید دانشجویان علما و شخصیت های فعال در حوزه نهج البلاغه فردا سه شنبه در شهر همدان برگزار و از صاحبان آثار برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه اظهار داشت: رهبر معظّم انقلاب فرموده اند کار برای غدیر اسلام و انقلاب را بیمه خواهد کرد . لذا هرچقدر بیشتر و بهتر و عمیق تر در حوزه غدیر و نهج البلاغه فعالیت بشود موجبات استحکام هرچه بیشتر اسلام و انقلاب خواهد شد و از این جهت بر همه دلسوزان نظام و اسلام و انقلاب لازم و ضروری است تا با سلاح علم دانش و ارزشهای انسانی برگرفته از عالم ترین حکیم ترین داناترین پارساترین و اخلاق مدارترین الگوهای انسانی و الهی که همان اهل بیت عصمت و طهارتند به سراغ ملت ها برویم و داشته های ارزشمند خود را به آنان معرفی کرده تعالیم این دردانه های هستی را به آنان برسانیم و با تمام توان نسبت به این موضوعات اهتمام بورزیم و تلاش های خود را برای جاری و ساری نمودن این ارزشها و تعالیم نهج البلاغه در میان آحاد مردم جوامع مظاعف نماییم.

وی در پایان اعلام کرد : این مراسم باشکوه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و با حضور حجت الاسلام و المسلمین اختری، حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌ قزوینی، نماینده ‌ولی‌فقیه در استان همدان، استاندار همدان، فعالان فرهنگی در این عرصه و سایر مسئولان ارشد لشگری و کشوری فردا سه شنبه ۱۰ آبان ماه در محل سالن شهدای استانداری‌ همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha