دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیبی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف لرستان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در خرم آباد راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا، سه راه اسدآبادی ،خیابان انقلاب به سمت مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: در الیگودرز راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه و در ازنا ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حیات الغیب اضافه کرد: راهپیمایی در دورود از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلای نماز جمعه و در پلدختر نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی در کوهدشت ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا، چهارراه الله اکبر مسجد صاحب الزمان(عج) و در الشتر نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در دلفان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلی نماز جمعه و در چگنی ساعت ۱۱ صبح از خیابان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه و در رومشکان نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از خیابان امام(ره) به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می ‏شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha