پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مردم تبریز از ولایت و جمهوری اسلامی جدا نمی شوند و بزرگترین سهم در انقلاب اسلامی سهم مردم تبریز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمائی ۱۳ آبان تبریز، گفت: استکبار ستیزی دومین تکلیف پس از بندگی خداست و امام خمینی(ره) بر اساس همین تکلیف در برابر شاه پهلوی نه استکبار ایستاد و تبعید شد.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت هر پرچم حقی که بلند شده است، مستکبرین در برابر آن ایستادند، حضرت ابراهیم(ع) بلند کرد نمرود ایستاد، حضرت موسی(ع) بلند کرد فرعون ایستاد، پیامبر اسلام بلند کرد ابوجهل ها و ابولهب ها ایستادند و در زمان حال نیز در برابر پرچمی که امام بلند کرد آمریکا ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی ادامه داد: آمریکا سردمدار استکبار جهانی است. ویژگی طاغوت این است که جز منافع خود نمی بیند، جز به حیات خود نمی اندیشد، کار به انسانیت ندارد، حقوق بشر را فریاد می کند، اما بزرگترین جنایت های تاریخ به دست طاغوت ها اتفاق افتاده است.

وی افزود: آمریکا چگونه دم از حقوق بشر می زند در حالی که وحشیانه ترین جنایت ها را شکل داده اند. در هیروشیما ۳۰۰ هزار نفر را با بمب اتم کشتند، در وینام شمالی سه میلیون نفر را به خاک و خون کشیدند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مدعیان حقوق بشر به مردم آمریکا رحم نکردند در تاریخ آمریکا ۲۷ میلیون سرخ پوست به دست آن ها کشته شده است، با تحریم دارو ۵۰۰ هزار کودک در عراق کشتند، دو میلیون مردم مظلوم عراق را در زمان صدام کشتند، در جنگ با افغانستان یک میلیون انسان کشتند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند دوران وحشی گری گذشته و ملت ها بیدار شده اند. آمریکا کیست که ملت ما را بازخواست کند، ما هستیم که باید بایستیم و آنها را پای میز مذاکره بکشانیم.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با اشاره به بصیرت، هوشیاری و زمان شناسی مردم تبریز خاطرنشان کرد: مردم تبریز از ولایت و جمهوری اسلامی جدا نمی شوند و بزرگترین سهم در انقلاب اسلامی سهم مردم تبریز است؛ سهم تبریز از مردم قم عظیم تر و بزرگتر است؛ اگر در چهلم مردم قم برنخاسته بود انقلاب اوج نگرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha