پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
پارسایی فر

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: سطح آثار هنرمندان گرافیک استان بوشهر رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنانمان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام کارگاه یک‌روزه خلق پوستر برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به ضرورت تقویت و حمایت هنر گرافیک در استان اظهار کرد: هنر گرافیک ظرفیت بالایی در انعکاس پیام‌های مهم و عمیق دارد که نیاز به حمایت دارد.

پارسایی فر با اشاره به ضرورت تولید محتوای مناسب در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این کارگاه خلق پوستر با مشارکت متتا و گروه وارث در واکنش به حوادث اغتشاشات اخیر برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به سطح آثار تولیدی هنرمندان استان اعلام کرد: سطح کیفی آثار هنرمندان گرافیست استان در این دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و هنرمندان به خوبی می توانند مضامین عمیقی را طراحی کنند و به موضوعات واکنش سریع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از آثار هنرمندان استان در فضای مجازی در واکنش به این جنایت در سطح ملی منتشر شده است، افزود: جهت هم‌افزایی بیشتر و مبادله ایده‌های خلاق بین هنرمندان با حضور اساتید، این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل حوزه هنری استان برگزار شد.

پارسایی فر با اشاره به تکنیک آثار خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاهها در مناسبت های آتی هم با مشارکت هنرمندان و حضور اساتید در موضوعات نقاشی دیجیتال، پوستر متحرک و موشن گرافیک با حضور هنرمندان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha