یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
البرز

حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به شهر نظرآباد استان البرز رفت و با خانواده حجت الاسلام اسماعیلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرمطلبی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی به شهر نظرآباد استان البرز رفت و با خانواده حجت الاسلام یاسر اسماعیلی روحانی که توسط اغتشاشگران مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و هم اکنون در یکی از بیمارستان بستری است، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله داعشی ها به مأموران پلیس و طلبه بی دفاع در کرج | رأفت و صبوری تا کی؟ + فیلم‌ها

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور در این دیدار جویای حال حجت الاسلام اسماعیلی شد و در جریان روند درمان او قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین صادق خویینی مدیر حوزه علمیه البرز، حجت الاسلام میلاد طهمورث پور دبیر بنیاد خیرین حوزه علمیه استان و حجت السلام موسوی امام جمعه نظرآباد، نماینده آیت الله اعرافی را در این دیدار همراهی می کردند.

نماینده آیت الله اعرافی به منزل روحانی مجروح اغتشاشات رفت + عکس

اغتشاشگران داعشی روز پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در محدوده کمال شهر کرج به خودروی طلبه مظلوم و بی دفاع حجت الاسلام یاسر اسماعیلی حمله کرده و علاوه بر تخریب خودرو، او را وحشیانه به قصد مرگ مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و همه بدن او غرق در خون شد.

اسماعیلی از روحانیون جهادی و مسئول کانون فرهنگی هنری یکی از مساجد شهرستان نظرآباد استان البرز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha