شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/ نشست مرکز خدمات حوزه با کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات پردیسان از نخستین کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه، کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام پردیسان بازدید و از نزدیک به بررسی نیازها و مشکلات این کتابخانه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرمرکز خدمات پردیسان از نخستین کتابخانه مشارکتی حوزه های علمیه، کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام پردیسان بازدید و از نزدیک به بررسی نیازها و مشکلات این کتابخانه پرداخت.

حجت الاسلام غلمانی واقف و مؤسس این کتابخانه به تشریح و تأسیس این موقوفه پرداخت و با توجه به نیاز مبرم مردم پردیسان بخصوص استفاده طلاب و فضلای حوزه های علمیه از منابع پژوهشی این کتابخانه خواستار توجه جدی مرکز خدمات حوزه های علمیه به این کتابخانه شد تا بتواند در مسائل علمی و پژوهشی طلاب و فضلای حوزه علمیه گام های موثری برداشته شود.

در ادامه حجت الاسلام میراحمدی مدیر مرکز خدمات حوزه در شهر پردیسان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فراوان حجت الاسلام غلمانی در وقف و شکل گیری این کتابخانه در پردیسان و قول مساعدت و حمایت از این مجموعه، بیان کرد: ما به دنبال نیازسنجی از این کتابخانه هستیم و در صورت برآورد نیازها و هزینه ها، در خدمت این کتابخانه خواهیم بود.
وی با بیان برخی از ضوابط و شرایط حمایت های مرکز خدماتِ حوزه از امور مربوط به طلاب افزود: ما به دنبال این هستیم که حمایت ها از طلاب و اشخاص حقیقی، به سمت مؤسسات و شخصیت های حقوقی هم گسترش یابد.
در ادامه حجت الاسلام اسدی از آمادگی بخش فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه، نسبت به حمایت ها و پشتیبانی های نرم افزاری از این کتابخانه خبر داد.

کتابخانه عمومی امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام در خیابان دهلاویه، طبقه زیرزمین مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام واقع شده است و با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب، هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب، حتی در ایام تعطیل، پذیرای مراجعین و فضلای حوزه علمیه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha