دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
نشست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه پرچمداران و پیشتازان تبلیغ در عرصه آموزه‌های دینی برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، امروز در نشستی با خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با اشاره به اینکه خواهران طلبه باید با فعالیت جهادی و انقلابی در راستای تبلیغ و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه رسالت خود را انجام دهند، اظهار داشت: خواهران طلبه پرچمداران و پیشتازان عرصه تبلیغ آموزه‌های دینی و قرآنی در راستای تحکیم بنیان خانواده در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت خواهران مبلغه بیش از هر زمانی دیگری، سنگین‌تر است، گفت: خواهران طلبه باید با سعه صدر و تسلط بر علوم روز، پاسخگوی سوالات و شبهات بانوان جامعه در عرصه‌های عفاف و حجاب و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در خانواده باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید از هر فرصتی برای بصیرت و روشنگری بانوان جامعه در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان بهره گیرند، خاطرنشان کرد: ارتقا بصیرت دینی و سیاسی در بین بانوان جامعه از مهمترین رسالت‌های امروز خواهران طلبه در جامعه است.

حجت الاسلام مهدوی‌خواه همچنین در نشستی جداگانه با اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در خصوص اجرای دقیق برنامه‌های تهذیبی، آموزشی، علمی، پژوهشی و تبلیغی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha