چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
کد خبر: 1054550
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به دنبال حادثه تروریستی در شهرستان ایذه پیامی را صادر و گفت: ملت ایران بعد از این حوادث قوی‌تر، اتحاد و همدلی بیشتر از آرمان‌های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به دنبال حادثه تروریستی در شهرستان ایذه و شهادت و مجروحیت تعدادی از شهروندان پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئه ای شهرستان ولایتمدار ایذه و هم‌استانی‌های عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع جنایتکاران به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه باشکوه شهدا شرکت فعال خواهیم کرد.

ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی‌تر و بابصیرت و اتحاد و همدلی بیشتر از آرمان‌های امام و شهدا دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha