چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام بهرامی گفت: اعضای بسیج طلاب نسبت به فعالیتهای فرهنگی و جهاد تبیین به خصوص برای جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جلسه فرماندهان و جانشینان بسیج طلاب استان تهران، با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، حجت‌الاسلام صمد بهرامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و حجت‌الاسلام محمد هادی رحیمی‌صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران و جمعی از مدیران حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید.

در این جلسه سردار ذوالقدر با مقایسه‌ای بین این فتنه با فتنه‌های ادوار قبل گفت: فتنه های گذشته اقتصادی و سیاسی و کودتایی بود، اما ماهیت این فتنه هم از نظر اجرایی و هم ماهیتی یک فتنه ترکیبی و شناختی است.

حجت‌الاسلام رحیمی‌صادق نیز با تشکر از حضور فرماندهان بسیج طلاب گفت: متاسفانه تا کنون همه ظرفیت بسیج طلاب را به توان نگرفته ایم و باید مدارس علمیه  فعالیت پایگاه بسیج طلاب و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی ،در بین طلاب را در رأس فعالیت های خود قرار دهند.

همچنین حجت الاسلام بهرامی ضمن تشریح فتنه های دشمنان انقلاب در شرایط فعلی جامعه از اعضاء بسیج طلاب خواست نسبت به فعالیتهای فرهنگی و جهاد تبیین به خصوص برای جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

در ادامه حاضرین به بیان مشکلات و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

طلاب بسیجی نسبت به جهاد تبیین به خصوص برای جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha