دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام ناصر اکبر زاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: بصیرت و آگاهی لازمه سربلندی در فتنه‌هاست و کسانی که دل در گرو ولی الهی داشته باشند از فتنه ها و امتحانات پروردگار سربلند بیرون خواهند آمد و همه ما امروز باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده در مراسم سه شنبه های مهدوی که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تفکر سکولار دین و دنیا را از هم جدا می داند، در حالی که اسلام هم برای دین و هم دنیای انسان ها برنامه دارد و این دو را از هم جدا نمی داند و دنیا را مزرعه ای برای آخرت عنوان می کند.

وی اضافه کرد: تفکری که میان کشیش ها و راهبه های مسیحی رواج دارد و لذت را در تضاد با عبادت می دانند، از دیدگاه اسلام مردود است و در سوره مبارکه حدید به اشتباه بودن این نظریه تصریح شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سبک زندگی با نشاطِ طلاب باید گویای همسویی دو مقوله نشاط و عبادت باشد و افراد دین دار زیبایی های دین را با رفتار و کردار خود نشان بدهند و این جز با چشیدن لذت و شیرینی دیدن توسط متدینین میسر نمی شود، و لذا طلاب برای نشان دادن این زیبایی ها و لذات دین الهی باید سبک زیست دینی را از زندگی خود آغاز و آن را رواج دهند.

وی با اشاره به اینکه قدرت و انرژی اهل ایمان نشأت گرفته از عالم غیب است، افزود: نصرت الهی با توجه به میزان ایمان به غیب به اهل ایمان نازل می شود و اهل کفر در ظاهر محکم اما از درون پر از پریشانی هستند.

حجت الاسلام اکبرزاده با تصریح بر این که عصر حاضر زمان غربال اهل ایمان و کفر است، گفت: بصیرت و آگاهی لازمه سربلندی در فتنه هاست. کسانی که دل در گرو ولی الهی داشته باشند از فتنه ها و امتحانات پروردگار سربلند بیرون خواهند آمد. همه ما امروز باید گوش به فرمان رهبر انقلاب و مطیع ایشان باشیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha