چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دوره آموزشی نرم افزار پریمیر

حوزه/ اولین دوره محصول‌محور تدوین فیلم با نرم‌افزار پریمیر با حضور استاد یاری به صورت حضوری در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۰ که فرمودند: «شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند»، اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای روایت از جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، ثمره تربیتی بانوان فرهیخته در بستر انقلاب اسلامی، اولین دوره محصول‌محور تدوین فیلم با نرم‌افزار پریمیر با رویکرد روایت از جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در این دوره که با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی و اداره کل روابط عمومی برگزار می‌شود، استاد مهدی یاری به عنوان مدرس دوره حضور دارد.

حکمت نیا یادآور شد: این دوره از ۲۰ آذر، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت ١۵ تا ۱۷ به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ آذر اعلام کرد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام به سامانه اداره به نشانی http://novin.jz.ac.ir بخش برنامه‌ها مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha