شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
بسیج

امام جمعه چهاربرج گفت: دشمن در اغتشاشات نشان داد تنها به دنبال تجزیه ایران اسلامی است اما بداند ایران و ایرانی هیچگاه از مسیر پیشرفت عقب نمی‌ نشیند و همواره سر بلند و پیروز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امام جمعه چهاربرج در یادواره شهدای بخش قیچاق که پنجشنبه شب برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری کرد، گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن در اغتشاشات نشان داد تنها به دنبال تجزیه ایران اسلامی است اما بداند ایران و ایرانی هیچگاه از مسیر پیشرفت عقب نمی‌ نشیند و همواره سر بلند و پیروز خواهد بود.

سرهنگ عباسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهاربرج نیز در این مراسم، گفت: بسیج یعنی کسانی که برای رضای خدا و اعتلاء جامعه خود، بدون هیچ چشم‌ داشتی گام بر می‌ دارند و در این مسیری که ممکن است تبعات زیادی داشته باشد، از جان و مال و آبروی خود هزینه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج در ادامه با اشاره به ورود بسیج به عرصه‌ های مختلف بعد از دفاع مقدس تصریح کرد: کمک‌ های مومنانه، سازندگی و خدمت‌ رسانی به مردم، حضور در سیل، زلزله، کرونا، ساخت‌ و ساز بخصوص در مناطق محروم و دیگر عرصه‌ های نیاز جامعه، از عرصه‌ های مختلف حضور و ورود بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha