پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
خالدی فر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرایی شدن تعرفه پرستاری به سفارش مقام معظم رهبری و همت دولت بود که همین حمایت‌ها انگیزه کادر پرستاری و پزشکی را برای ادامه این کار سخت چند برابر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، ارسلان خالدی‌فر پیش از ظهر امروز به مناسبت روز پرستار در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شغل پرستاری کار سخت و طاقت فرسا است، گفت: در دوران شیوع کرونا پرستاران جنگ با دشمن نامرئی را تجربه کردند که چه بسا از جنگ دوران دفاع مقدس هم سخت‌تر بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از پرستاران و خانواده‌ها در دوره کرونا دچار عوارض شدند که البته این عوارض تاکنون محاسبه نشده است، همچنین ۵ نفر از کادر درمان استان در این ایام جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: پرستاران بدون هیچ تعطیلی در طول شبانه روز محافظ سلامتی مردم هستند و لحظات مختلف بیمار را رصد می‌کنند اما با امید به مزد الهی این زحمات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

خالدی‌فر با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بسیاری از مقاطع به نتیجه نرسیده است، بیان داشت: البته برای اولین بار در بعد از ۱۶ سال در دولت سیزدهم تعرفه پرستاری در دستور کار قرار گرفت و مبالغی به حساب پرستاران پرداخت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: اجرایی شدن این تعرفه به سفارش مقام معظم رهبری و همت دولت بود که همین حمایت‌ها انگیزه کادر پرستاری و پزشکی را برای ادامه این کار سخت چند برابر می‌کند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha