یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
خدمت رسانی پرستاران در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به پرستاران سخت کوش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)روز پرستار را به همه پرستاران زحمت کش و سخت کوش جامعه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

پرستاران اسوه‌ از خودگذشتگی و ایثار برای حفظ سلامت همنوعان هستند و بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س)الگوی تمام پرستاران در سیره و سبک زندگی اسلامی به شمار می‌آید.

بدیهی است سنت حسنه نگهداری از بیمار، یادگار حضرت زینب (س) پرستار دشت کربلاست و به راستی که ایثار آن بانوی گرانقدر، مصداق بارز جهاد است.

قشر زحمتکش پرستار در روزهای بحرانی کشور از دوران دفاع مقدس گرفته تا بحران شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر، با از خودگذشتگی، همواره برای نجات جان مجروحان و بیماران در خط مقدم ایثار حضور داشته و تا پای جان ایستادند.

سالروز ولادت حضرت زینب (س) که با نام گرامیداشت مقام پرستار نامگذاری شده است، فرصتی است تا ایثارگری‌های جامعه‌ پرستاری کشور به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی سطح استان را ارج بداریم.

اینجانب فرارسیدن روز پرستار را به تمامی زحمت‌کشان عرصه ایثار و از خودگذشتگی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است تمامی پرستاران هموطن و هم استانی همواره در صحت و سلامت کامل قرار داشته و در انجام خدمت خطیر و با ارزش خود سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha