پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به دیدار طلاب مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر با پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء این شهر، گفت: بر خود فرض دانستیم در روز میلاد حضرت زینب(س)، تقدیری از تلاش، صبر و صلابت زینب‌وار پرستاران داشته باشیم.

مهری رستمی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، با اشاره به دیدار طلاب مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر با پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء این شهر، اظهار داشت: همیشه نهضت‌های بزرگ توسط زنان انقلابی و با بصیرت مورد حمایت واقع شده که بزرگ‌ترین نمونه آن حضرت زینب(س) است، کسی که در زمان حیات امام حسین(ع) یاری‌گر ایشان و بعد از شهادت آن حضرت نیز، با جهاد تبیین و سخنرانی‌های غراء، این مسیر را ادامه دادند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان سربازان خط مقدم جهاد تبیین، وظیفه و رسالت سنگینی نسبت به جامعه داشته و همواره سعی کردند به تأسی از حضرت زینب(س) یاری رسان جامعه اسلامی خود باشند.

رستمی تأکید کرد: بنابراین بر خود فرض دانستیم در این روز، که منصوب به حضرت زینب(س) است، تقدیری از تلاش، صبر و صلابت زینب وار پرستاران داشته باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha