پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
بانوان یزدی

حوزه/ به همت هیئت انصار ولایت شهر دارالعباده یزد، همزمان با ایام فاطمیه موضوع «زن و زندگی» و «الگوی سوم زن مسلمان» در مراسم هیئت تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، هیئت انصار ولایت شهر دارالعباده یزد در ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها مجالس سوگواری فاطمیه را با عنوان «حکایت همچنان باقی است» در آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد علیه‌السلام و با محوریت موضوع «زن و زندگی» برگزار می‌کند.

بخش‌های مختلف این مراسم را تلاوت قرآن کریم، منبر احکام و سخنرانی تشکیل می دهد و فاطمیه ۱۴۰۱ این هیئت با عنوان «ردّ دست» برگرفته از مصیبت جانسوز جراحات وارده بر حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد هم سخنرانی خود را با شعار «دوباره زن، دوباره زندگی» ارائه می‌دهد و در تبیین موضوع «الگوی سوم زن مسلمان» به نقش عواطف زن در رهبری جامعه می‌پردازد.

کربلایی محسن محمدی‌پناه و دیگر مداحان و نوحه‌سرایان فاطمی نیز در این شب‌ها با ترنم روضه‌ها و ذکر مصیبت بانوی دو عالم دل سوگواران فاطمی را جلا می‌بخشند.

در حاشیه مراسم، نمایشگاه کتاب نیز به همت واحد مالی هیئت با ارائه کتب مذهبی، داستانی و برخی از محصولات از انتشارات این مجموعه در خدمت مردم دارالعباده است.

برپایی دو خیمه‌گاه ویژه کودکان و نوجوانان نیز موجب می‌شود همراه با بهره مندی والدین از مراسم معنوی، کودکان و نوجوانان نیز هر کدام به تناسب سن‌شان از سفره فاطمیه بهره‌مند شوند.

این محفل در امامزاده سید جعفر محمدعلیه السلام یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha