شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ اجتماع بانوان طلبه زاهدانی در محکومیت کشف حجاب و بدحجابی

حوزه/ «اجتماع فاطمیون» طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران زاهدان در مدرسه فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران زاهدان با برپایی «اجتماع فاطمیون»در مدرسه فاطمه معصومه سلام الله علیها این شهر در اعتراض به کشف حجاب و بدحجابی خواستار برخورد با هنجارشکنی ها شدند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد مدیر مرکز خدمات استان، حجت الاسلام نبوی معاون ارتباطات امور حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام اکبرپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و مدیران مدارس علمیه خواهران زاهدان حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: دشمن با فتنه گری و جذب نیروهای فریب خورده از داخل می خواهد به اهداف شوم خود برسد.

وی تصریح کرد: اغتشاشگران و نیز افرادی که کشف حجاب می کنند سرشان در آخور دشمنانی مثل منافقین است؛ ولی دشمن بداند که عمر این دوره هم کوتاه است و اسلام ناب محمدی و سبک زندگی اسلامی ماندنی و جاودانه است.

در ادامه این مراسم، خانم فاطمه صادقی از طلاب پایه چهارم مدرسه علمیه فاطمه معصومه سلام الله علیها زاهدان، بیانیه طلاب خواهر را در محکومیت کشف حجاب قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه، از مسئولین کشور خواسته شده تا با کسانی که کشف حجاب می کنند برخورد شود چون آنها با این اعمال اغتشاشگر هستند چرا که هم قانون الهی و هم قانون کشور اسلامی را زیر پا گذاشته و هم نظم عمومی را بر هم زده اند.

بانوان طلبه شرکت کننده در این مراسم با سر دادن شعار هایی، وجود منکر بی حجابی و بی عفتی در کشور اسلامی و شهید پرور ایران را محکوم کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha