پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کرسی آزاد اندیشی

حوزه/ کرسی آزاد اندیشی با موضوع «بایسته های کنشگری اجتماعی قشر مذهبی در شرایط فعلی کشور» به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کرسی آزاد اندیشی با موضوع «بایسته های کنشگری اجتماعی قشر مذهبی در شرایط فعلی کشور» با ارائه خانم غزاله دولتی سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا ساوه برگزار شد.

خانم دولتی در راستای موضوع نشست گفت: کنشگر یعنی موثربودن با فعل و رفتار تا بتوانیم در مقابل نفوذ دشمن بایستیم.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده و ما با یک جنگ ترکیبی روبرو هستیم؛ جنگی که شامل جنگ نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای، و ...است. پس باید با بالابردن سطح سوادرسانه وبصیرت عکس العمل صحیح ومناسب دربرخورد بامسائل روز جامعه داشته باشیم.

استاد حوزه خواهران به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایط فعلی کشور، طلاب نباید یک فرد منفعل در اجتماع باشند، بلکه با شناخت ادبیات مخاطب و شناخت فرهنگ غالب در فضای مجازی و بین جوانان راهی برای ارتباط موثر با آنان بیابند و با شجاعت، برخورد کریمانه و زبانی لین به روشنگری بپردازند حتی اگر نتیجه بخش نباشد. بنابراین مهمترین گفتمان امروز سازماندهی صحیح و عملیاتی طلاب است تا کارها منفعل، تکراری و موازی کاری نباشد .

وی در پایان گفت: طلاب به رهنمودهای مقام معظم رهبری دقت لازم را داشته باشند و بیانات ایشان را مورد تحلیل قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha