جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
تصاویر: تجلیل نماینده ولی فقیه درکاشان از مدال آوران ورزشی آسیایی و کشوری لتحر کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان، برلزوم توسعه فضاهای ورزشی در کاشان تأکید کرد و گفت: مسئولان باید فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی اجرا شده در منطقه لَتحُر را تا رسیدن به سرانه ورزشی قابل قبول به سراسر شهرستان کاشان تسرّی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشوری و آسیایی ورزشی این منطقه که در سالن ورزشی شهدای غواص منطقه لتحر کاشان، با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و خیرین برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به اهمیت احترام به پدر و مادر اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که یک ورزشکار به خاطر قدرشناسی مربی خود را تشویق می‌کند، باید چندین برابر احترام برای پدر و مادر خود به خاطر زحمات شبانه روزی که برای تربیتش متحمل شده، بگذارد.

امام جمعه کاشان در توصیه به نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: بنا به توصیه مقام معظم رهبری اگر می‌خواهید در زندگی و ورزش از دیگران بالاتر باشید، به پدر و مادر احترام بگذارید و دست مادر خود را ببوسید.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری، اداره ورزش و جوانان و خیرین کاشان و منطقه لتحر در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مناسب در این منطقه، ابراز داشت: کلیه مناطق کاشان با الگو برداری از منطقه لتحر با ایجاد زیرساخت‌های لازم باید از ورزش و فعالیت‌های مختلف فرهنگی برای جذب جوانان و کسب افتخار آفرینی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی استفاده نمایند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم توسعه فضاهای ورزشی در کاشان تأکید کرد و گفت: مسئولان باید فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی اجرا شده در منطقه لتحر را تا رسیدن به سرانه ورزشی قابل قبول به سراسر شهرستان کاشان تسرّی دهند.

وی با تقدیر از رعایت حجاب توسط ورزشکاران خانم، یادآور شد: خانم‌های ورزشکار لتحر با حفظ حجاب به دنیا نشان می‌دهند که زنان با حفظ حجاب می‌توانند در صحنه‌های مختلف نیز به درجات عالی دست پیدا کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha