جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
یاد واره شهدای روحانی

حوزه/ همزمان با تشییع پیکر شهید گمنام در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج، یادواره شهدای طلبه و روحانی مدافع امنیت در معراج الشهدای این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عصر امروز یادواره شهدای طلبه و روحانی مدافع امنیت همزمان با تشییع پیکر شهید گمنام در معراج الشهدای مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج، برگزار شد.

اجرای این برنامه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، طلاب و جمعی از مسئولین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و راویتگری سرگرد روح الامین و با مداحی کربلایی مهدی رضایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری یادواره شهدای امنیت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امنیت مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی با بیان‌ اینکه امروز دشمنان به دنبال گرفتن هویت ملت ایران هستند، افزود: باید با آگاهی در تمام حوزه‌ها گام برداریم، چرا که خون به ناحق ریخته همین شهداها این انقلاب اسلامی را به دور دست‌ترین نقاط هستی صادر کرده و الگو پذیری از انقلاب ما را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی با بیان اینکه در حوادث اخیر عده‌ای نه با رهبری، نه با مردم و نه با ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه نشده و دست معاندین را فشردند، افزود: این افراد به خیال خام خودشان، اگر چند نفر که هیچ، چند صد نفر از طلاب و روحانیون ما را هم شهید کنند و تفرقه بیندازند، باز کار به جایی نخواهند برد، بلکه ریشه درخت تنومند انقلاب را محکم و استوارتر می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر شهیدی که به استان ما تعلق دارد، تعصب دینی و عشق به نظام و انقلاب اسلامی را بیشتر می‌کند، همانند مراسم اخیر مثل شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) که سیل جمعیت چند کیلومتری را به میدان آورد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای روحانی امنیت، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌تواند علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت، مشوق مردم در بحث فرهنگ دینی و اسلامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha