دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه / امام جمعه خرم آباد گفت: موتور محرکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران،امید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با اشاره به اینکه امروز ایادی استکبار و هم پیمانانش تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن اهداف اسلامی و انقلابی در ایران اسلامی بکار گرفته اند، افزود: آمریکا و هم پیمانانش برای کمرنگ کردن امید در بین مردم جامعه همت خود را بکار گرفته اما با لطف الهی و اتحاد و بصیرت ملت ایران موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی امیدوار به آینده و پیشرفت روزافزون نظام است اظهار داشت:مدیران جهادی،نخبگان ،متخصصان و دانشمندان و مردم ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی در راه حفظ و اعتلای روزافزون نظم گام بر می دارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیشرفت ایران اسلامی در سایه عبودیت و تقرب به درگاه خداوند میسر خواهد شد،خاطرنشان کرد:برای تحقق پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باید متحد،همدل و بابصیرت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی موتور محرکه پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی را امید برشمرد و گفت:مردم باید امیدوار باشند و بدانند که کلید حل مشکلات با تکیه بر توانمندی های داخلی و تلاش خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان لرستان در زمینه ها و بخش های مختلف بیان داشت:مردم و مدیران باید در جذب سرمایه گذاران برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی و تلاش مدیران برای ریشه کنی بی سوادی در کشور گفت:از همه زحمتکشان اشاعه فرهنگ سواد و دانش قدردانی می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه بیش از 40 هزار بی سواد در لرستان داریم بر تلاش دستگاههای علمی و فرهنگی برای ریشه کنی کامل بی سوادی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha