چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
علی سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به ابعاد مختلف توطئه ها و آشوب های اخیر کشور اعلام کرد: هوشمندی مردم انقلابی ایران و تدبیر رهبری معظم انقلاب در اتخاذ مقاومت فعال موجب ناکامی دشمنان اسلام شده و آینده از آن جبهه حق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با گرامیداشت حماسه ۹ دی ملت ایران افزود: این حماسه یکی از حماسه های بزرگ امت ایران در جهت حفظ نظام ، انقلاب و شجره طیبه ولایت فقیه بود.

وی گفت : نگاه به ۴۳ سال گذر از اقدامات شکوهمند انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و دسیسه ها و توطئه های دشمن نشان می دهد که ۲ جبهه حق و باطل همواره در مقابل یکدیگر قرار دارند.

وی اظهار کرد: از ابتدای خلقت انسان این ۲ جبهه در مقابل هم قرار داشتند، یک طرف هابیل و یک طرف قابیل که هابیل سنبل اراده ذات ربوبی و قابیل سنبل اراده شیطان بین مردم و جامعه بوده است و این ۲ جبهه در امتداد هم تداوم دارد، ما در عرصه های بعد حضرت ابراهیم(ع) در برابر نمرود ، حضرت موسی (ع ) در برابر فرعون و حضرت محمد (ص ) در بربر ابوسفیان و ابوجهل را

می بینیم.

سعیدی افزود: در عصر کنونی نیز ما هم حق را در برابر باطل می بینیم ، امام خمینی (ره ) در جبهه حق و پیروان حق هستند و جبهه کفر و استکبار نماد باطل است که پس از رحلت امام(ره) همچنان اراده ملت ایران و رهبری بر جبهه حق و در برابر آن کفر و استکبار قرار دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: باطل حد وسط وجود ندارد، انسان در جبهه حق است و اگر نباشد قطعا در جبهه باطل قرار دارد، امروز با این مشکل روبرو هستیم، در اوایل انقلاب داستان بنی صدر و شهید بهشتی و طی ۴۲ سال فتنه های زیادی را تجربه کرده ایم.

وی گفت : امروز مردم در دفاع از رهبری ایستاده اند ؛ در فتنه های ۸۸ و ۹۷ و فتنه اخیر که پیچیده ترین فتنه جنگ ترکیبی شامل اطلاعات امنیتی، نظامی، فرهنگی، دیپلماسی و سایبری بود ، یک طرف اراده رهبری و یک طرف جبهه کفر ، استکبار ، عناصر نفاق و جریان های فتنه گر قرار داشتند.

سعیدی اظهار کرد: سه عامل اتخاذ مقاومت فعال توسط رهبری انقلاب ، هوشمندی و دین محوری مردم در خنثی کردن فتنه ها نقش اساسی داشته است که از اول انقلاب تا کنون این روند ادامه داشته است .

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به گزارش فرماندهی نظامی آمریکا سنتکام در منطقه اشاره کرد و افزود: مرکز فرماندگی نیروهای آمریکا در منطقه به پنتاگون گزارش می دهند که ایران از دسترس آمریکا خارج است و اگر اقدامی نکنیم در آِینده مشکل است و بنا بر ادعای این فرماندهی مردم آمادگی تحول بزرگ را دارند.

سعیدی گفت : دشمنان اسلام بر اساس این گزارش برای براندازی نظام اسلامی و تجزیه کشورمان برنامه ریزی کردند اما امروز آنچه که ما در منطقه می بینم ایران مصمم و ایران مقتدر است و خود آمریکایی ها هم به اقتدار ملت ایران اذعان دارند و می گویند ایران از دسترس آمریکا خارج است .

وی پیشرفت های هسته ای ، پهپادی ، موشکی و اتخاذ راهبردهای سیاسی و دیپلماسی فعال ایران را در جهان به ویژه رویکرد به شرق از عوامل نگرانی آمریکا و حامیانش برشمرد و افزود: بیانات راهگشای و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب ، حضور در صحنه و هوشمندی مردم توانست توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام را ناکام گذارد چرا که دشمنان در توطئه اخیر سرنوشتی مانند سوریه و عراق را برای ایران اسلامی پیش بینی کرده بودند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دین محوری مردم مهمترین عامل در شکست فتنه های دشمنان است و مردم با هوشمندی و هوشیاری در خنثی سازی نقشه های پیچیده دشمنان در صحنه حضور دارند.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا توان جنگیدن را ندارد و شرایط منطقه هم اجازه جنگ را نمی دهد در این حال رفتار ملت ایران در برابر فتنه گران هوشمندی مردم را نشان می دهد ؛ مقاومت فعال در برابر دشمن راهبرد رهبر معظم انقلاب بود و اگر ما دست پیدا کردیم به قدرت های متنوع نتیجه مقاومت مردم بوده است ؛ به طور قطع آینده از آن جبهه حق است و پرچم در اختیار ذخیره اصلی آن یعنی امام عصر (عج ) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha