یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اگر امروز شاهد نامهربانی، جسارت ها و توهین ها  از برخی جوانان غافل هستید اینها گرفتار تصویر ذهنی غلطی هستند که از طرف دشمن علیه رهبری، نظام جمهوری در ذهن آنها ایجاد کرده اند و سعی در رویایی و جنگ با آنها نداشته باشید و با آگاهی بخش آنها را از مسیر غلط نجات دهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع (مصلی نماز جمعه) بندرعباس برگزار شد ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: اگر در مسیر انقلاب اسلامی فتنه وجود نداشته باشد جای بسی تعجب است و ملت شریف ایران اسلامی باید از این فتنه ها نردبانی بسازد که به ترقی و تعالی در حرکت تکاملی خود بوجود آورد.

وی با توجه به بیانات اهل بیت علیهم السلام برای نجات از فتنه ها دستور العمل های وجود دارد، افزود : قالب اول در فرمایشات معصومین در هنگام فتنه استغاثه و پناه بردن به خدا است که پیام اسلام فرمود : گاهی فتنه ها گمراه کننده و گاهی تکامل بخش است لذا در مقابل فتنه های گمراه کننده به خدا پناه ببرید.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد : اما فتنه های تکامل بخش نه تنها ما از از مسیر خارج نمی کند بلکه سبب پیشرفت و درس عبرت برای تعالی در مسیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مسئله ای که بارها رهبر انقلاب به آن اشاره کرده و تنها وسیله و نجات بخش در فتنه ها سلاح بصیرت است.

وی نکته دیگر از کلام معصومین در مواجهه با فتنه رعایت تقوا اعلام کرد و گفت: امام علی (ع) فرمود : «هر کس تقوا را پیشه کند خدا راه فرار از گرفتاری ها را به او نشان خواهد داد» یعنی بوسیله تقوا به خود مصونیت دهیم تقوا مانند نور در جلوی مسیر انسان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: در روز نهم دی ماه مردم با بوسیله سپر تقوا و بصیرت توانستند دسیسه های دشمن را در جریان فتنه دفع کنند و امروز هم شاهد همان رویکرد مردم در مواجهه با توطئه دشمن بودیم که در نطفه فتنه ها خاموش شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: دشمن برنامه ریزی سالیانه خود مشغول به آموزش گروهک ها برای ایجاد بلوا و آشوب در کشور عزیز ما بود که با سد محکم و درایت و بصیرت، تقوا و ایمان مردم برخورد کرد و ره به جای نبرد.

وی در بخش دیگر به توصیه های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: آن مرد بزرگ که پوتین های خود را در دوران دفاع مقدس پوشید و در میدان جهاد و مبارزه مشغول شد تا بعد از جنگ نیز پا از پوتین بیرون نیاورد مگر به زمان ضرورت تا در این راه جان عزیز خود را تقدیم کرد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه او در توصیه های خود به ملت شریف ایران، ابراز داشت: «امروز دفاع از انقلاب دفاع از اسلام است»، «امروز نااهلان به جنگ مقدسات، قرآن و ارزش های اسلامی آمدند» و «آرامش ایمانی و قلبی را در بحران ها حفظ کنید» اینها سخنان و توصیه های این مرد بزرگ به ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در ادامه به توصیه های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: ایشان رهبری را سرآمد همه روحانیت می دانست و در مسئله ملی گرایان دروغین به مراقبت از آنها تا گرفتار این مارهای خوش خط و خال گرفتار نیایند زیرا که اینها جز وطن فروشی چیزی از خود به یادگار نگذاشته اند.

وی با بیان اینکه اگر دیدید دشمن یک نقطه را هدف قرار داده مثلاً نسل جوان، دختران یا دانشگاه مواظب باشید که آنها را به سمت دشمن هل ندهیم، خاطرنشان کرد : زیرا اینها فرزندان ما و دختران و پسران ما هستند و باید مواظب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

امام جمعه شهرستان بندر عباس با نصیحت به همه اقشار عنوان کرد: اگر امروز شاهد نامهربانی، جسارت ها و توهین ها از برخی جوانان غافل هستید اینها گرفتار تصویر ذهنی غلطی هستند که از طرف دشمن بر علیه رهبری، نظام جمهوری در ذهن آنها ایجاد کرده اند و سعی در رویایی و جنگ با آنها نداشته باشید و با آگاهی بخش آنها را از مسیر غلط نجات دهید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha