جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تصاویر/ آیین معارفه امام جمعه جدید عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: امروز دشمن با ناامیدی از نتیجه ندادن اغتشاشات اخیر تمام توانش را روی فشار اقتصادی گذاشته است تا شاید بتواند مردم را نا امید کند، اما ملت با بصیرت ایران هرگز از آینده روشنی که در انتظارشان هست ناامید نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی اظهار داشت: کسی که بصیرت دارد، وقتی می بیند حتی همسر پیغمبر در خط پیغمبر نیست در مقابل او هم قیام می کند، وقتی می بیند که یک مسجدی بر پایه اختلاف بنا شده که جایگاهی برای منافقین باشد این مسجد را تخریب می کند؛ خیلی ها بخاطر اینکه بصیرت ندارند دستشان میلرزد کسی که بصیرت ندارد در هیچ کدام از این میادین نمی تواند تصمیم درستی بگیرد و چه بسا دشمن را به جای امامش یاری نماید.

امام جمعه عالیشهر گفت: امروز دشمن با ناامیدی از نتیجه ندادن اغتشاشات اخیر تمام توانش را روی فشار اقتصادی گذاشته است تا شاید بتواند مردم را نا امید کند، اما ملت با بصیرت ایران هرگز از آینده روشنی که در انتظارشان هست ناامید نخواهند شد.

وی بیان کرد: امام عزیزمان فرمودند که من بر روی مساله فتنه حساس هستم و بارها و بارها تأکید کردند هر کسی موضعی در مقابل فتنه گران نداشته باشد و به صراحت موضع گیری نکند و از آنها اعلام برائت نکند، او نیز همراه آنهاست.

حمیدی نژاد اظهار کرد: یکی از راه های رسیدن به بصیرت شنیدن سخن حق است، متأسفانه تعدادی هستند که گوششان را برای شنیدن سخن حق می بندد و می گویند که من رفته ام ماهواره خریده ام تا اخبار واقعی را بشنوم در حالی که ماهواره آن چیزی که واقعیت دارد را دقیقا برایشان برعکس نشان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha