پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت الله علماء، در فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمتگزاری مردم در حقیقت خدمت به خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر و تحسین است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رحلت آیت‌ الله مصباح یزدی، گفت: وی بعنوان یکی از شخصیت‌های برجسته مورد توجه مدرسین بزرگ حوزه، از اول پای انقلاب بودند و تمام عمر شریف خود را صرف اسلام، ترویج معارف اسلامی و در خدمت امامین انقلاب بود.

وی در خصوص میلاد حضرت مسیح(ع) در چند روز گذشته، خاطرنشان کرد: ایشان از پیامبران بزرگ الهی است که جملات بسیار مهمی به یادگار گذاشته، خصوصا مناجات‌های با خداوند و از جمله توصیه‌های حضرت، متواضع بودن است و البته تواضع سرمایه بزرگ انسانی است که با هر کسی باشد، برنده در دنیا و آخرت است.

آیت الله علماء، با اشاره به ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: صفت ارزشمند تواضع این شهید، باعث شد که بیش از سی میلیون در مراسم وداع با او شرکت نموده و اینکه که تأکید داشت تا روی سنگ قبرم عنوان «سرباز» را بنویسید، این موضوع کمی نیست.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: خداوند هیچ کاری را بدون اجر و مزد نمی‌گذارد و حقیقتا اگر خودمان را خرج خدا کنیم، خدا هم جواب می‌دهد و این عالی‌ترین معامله در زندگی ماست.

وی ضمن اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردم، خاری در چشم استکبار است و همین عظمت انقلاب باعث شده که خواب از چشمان دشمنان زدوده شود و آرامش آن‌ها بر هم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن توفیق بندگی خداوند، افزود: در فرهنگ بندگی هر عملی عکس العملی دارد و هر کس برای خدا وقت بگذارد، خداوند او را به خلق معرفی می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدای سرافراز ما خود را مخلصانه برای خدا هزینه کردند و خداوند هم پاداش آن را داده است، خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین پاداش خداوند به مخلصان درگاه حضرت احدیت است و در واقع خداوند جواب آن‌هاست.

آیت الله علماء توجه خاص پروردگار به بندگان خود را نتیجه سعی و تلاش، همراه با عزم و جزم در خدمت او دانست و تأکید کرد: شهدا خدمتگزار خدا هستند و خدا هم جواب آن‌ها را داده، تلاش‌های آنان با برکت است و می‌بینیم شهدا، همه جا حضور داشته و در اوج اندیشه‌های ما جای دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha