پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اختتامیه این جشنواره گفت: آیین اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه هشت اسفند ماه سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، طلاب و اساتید خواهر و برادر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی(ره) استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اختتامیه این جشنواره، اظهار دشت: آیین اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه هشت اسفند ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، طلاب و اساتید خواهر و برادر استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس اسالم مسئول گروه علمی هفتمین جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی(ره) استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به روند بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۱۸۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۵۱ اثر مربوط به حوزه علمیه برادران و ۱۳۰ اثر مربوط به حوزه علمیه خواهران است.

وی یادآور شد: ارزیابی‌های اجمالی و تفصیلی آثار انجام شده و قرار است در روز اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان تجلیل به عمل آید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر هم در این جلسه، گفت: قرار است در حاشیه این مراسم آثار علمی منتشر شده توسط اساتید و طلاب همچون کتاب و مقالات در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه پیشنهاد چاپ نشریه آثار برگزیدگان جشنواره استانی علامه حلی را مطرح کرد که با موافقت اعضا، مقرر شد برنامه‌ریزی این کار توسط دبیرخانه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha