شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در بوشهر

حوزه / مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شجاعت و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار هادی مقدسی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، امروز در سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، شجاعت و اخلاص را از ویژگی‌های بارز این شهید عنوان کرد و اظهار داشت: شجاعت و اخلاص، بارزترین ویژگی‌هایی است که از این شهید می‌توان نام برد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌های مختلف سردار سلیمانی در جبهه‌ها و رویدادها، گفت: شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تأثیرگذاری داشت و به ویژه در حوادث گوناگون به مشکلات رسیدگی می‌کرد.

وی حضور در سیل و زلزله و دیگر حوادث را از جمله اقدامات جهادگرانه سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و یادآور شد: این شهید در طول ۸ سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وطن خود جانانه دفاع کرد.

سردار مقدسی با اشاره به تأثیرگذاری سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه لبنان، خاطرنشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله و عماد مغنیه، سردار سلیمانی در پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان بسیار نقش آفرین و تأثیرگذار بود.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی مدال‌های گوناگونی داشت، گفت: حاج قاسم، ۸ مدال در حوزه‌های مخلف داشت که پیوست‌های این مدال‌ها به خانواده معظم شهدا تعلق داشت.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha