شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبر معظم انقلاب

حوزه / امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بر رابطه قلبی و حقیقی با رهبر حکیم فرزانه انقلاب تأکید زیادی داشت، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه حاج قاسم باشیم، باید مرد عمل باشیم و همانند او سرباز و گوش به فرمان امام خامنه‌ای باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت امام البنین(س) شب گذشته با حضور امام جمعه موقت کاشان، جمعی از روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله منطقه لتحر کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام در این مراسم، ضمن گرامی داشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دومین سالروز رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی(ره)، اظهار داشت: حضرت ام البنین(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرچه پیامبر، امام و امامزاده نبودند ولی به خاطر افتخاراتی که برای حفظ دین اسلام و ولایت آفریدند، در پیشگاه خداوند متعال و دنیا عزت پیدا کردند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه شهید آرمان علی‌وردی در راه دفاع از اسلام و ولایت به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: جنایتکاران و داعشی صفتان سگ پرست که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دادند شهید علی‌وردی را به خاطر توهین نکردن به رهبری به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام با اذعان به اینکه چیزی در مقابل عظمت خون شهدا و مادران شهید برای گفتن نداریم، گفت: منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا که بیشترین بار انقلاب را به دوش کشیدند، کمتر از شهدا نیست.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در راه مبارزه با طاغوت زمان، دفاع از اسلام و ولایت شهید شد، ابراز داشت: حاج قاسم ۴۰ سال مجاهدت را در کارنامه خود دارد؛ مقام معظم رهبری فرمود شهید سلیمانی در بیابان‌های غرب آسیا به دنبال شهادت بود.

وی ادامه داد: خدا با مستجاب کردن دعای حاج قاسم دستش را مانند دست قلم شده قمربنی هاشم پسر ام البنین(س) به عنوان سند جنایت دشمن و سند عزت، افتخار و جانبازی برای ما به جا گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با توجه به تجربه بالای نظامی و سیاسی، نقش اساسی را در تشکیل مقاومت اسلامی لبنان داشت، گفت: حاج قاسم همراه با فرماندهان نظامی، اشراف کاملی بر عملیات در تمام نقاط داشت و به عبارتی می‌توان گفت، مغز متفکر، رهبر تاکتیکی و فنی عملیات‌های نظامی در لبنان بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بر رابطه قلبی و حقیقی با رهبر حکیم فرزانه انقلاب تأکید زیادی داشت، یادآور شد: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه حاج قاسم باشیم، باید مرد عمل باشیم و همانند او سرباز و گوش به فرمان امام خامنه‌ای باشیم.

امام جمعه موقت کاشان در پایان با بیان اینکه حاج قاسم به ما نشان داد که باید پشت ولی فقیه ایستاد، افزود: کسانی که با امام و رهبری زاویه گرفتند، عاقبت بخیر نشدند و کسانی هم که مقابل شهدا ایستادند خوار و ذلیل شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha