سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
اراک

حوزه/مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه گفت: جشنواره گفتمان خدمت لبیک عملی به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، دومین جشنواره گفتمان خدمت ظهر امروز با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه در مصلی بیت المقدس اراک افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاجری، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره گفتمان خدمت لبیک به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «لازم است در کنار کارهای خیر، کارهای خوب و کارهای نیکوکاری تلاش کنیم که این کارها تبدیل به گفتمان خدمت شود که هم مردم کشور اطلاع داشته باشند و هم هر کسی احساس کند که باید کاری کند».

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: از روز اول خود گروه های جهادی، نیکوکاری و تبلیغی در شورای سیاستگذاری گفتمان خدمت حضور داشته و تمامی کارها بصورت خودجوش است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت اظهار کرد: مجاهدت های خاموش در سطح کشور در حال انجام است و خدماتی به مردم ارائه می‌شود و فعالان این عرصه به خاطر اخلاص دنبال این نبودند که معرفی شوند، لذا جشنواره گفتمان خدمت باعث می‌شود که کارهای آنها معرفی شوند .

وی ادامه داد: در فضایی که دشمنان تلاش می کنند با سیاه‌نمایی نیمه خالی لیوان را به مردم نشان دهند و آنان را ناامید کنند، جشنواره هایی مانند گفتمان خدمت می تواند به مردم نوید و آرامش دهد و آنان بدانند که در لایه‌های پنهان شهر چه اتفاقاتی می افتد و چه کارهای بزرگی در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین هاجری یکی دیگر از اهداف جشنواره گفتمان خدمت را ارتباط گروه های جهادی و نیکوکاری با یکدیگر دانست و گفت: این کار سبب می شود گروه ها همدیگر را بشناسند و بدانند که هر یک در کجا فعالیت می کنند و چه تخصص هایی دارند؛ این ارتباط باعث همکاری و هم افزایی بیشتر می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت در پایان گفت: یکی از اهداف جشنواره همین است که کارهای خوب شناخته شود و دیگران هم بتوانند در شهرهای خود و با همان ظرفیت ها و امکانات این جشنواره را برگزار کنند .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha