شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه حجاب و عفاف به وظیفه خود عمل کنند، گفت: شکستن حرمت عفاف و از بین بردن حجاب یکی از راهکارهای جهان استکبار است، آنها از ابتدا به دنبال شکستن شخصیت و حرمت آسمانی زن در همه عرصه‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، با محکوم کردن اقدام سخیف روزنامه فرانسوی در توهین به مقدسات ملت ایران اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران پای حجاب، پیامبر اسلام(ص)، رهبریت و مرجعیت ایستاده است.

خطیب جمعه بوشهر، با بیان اینکه فرانسه هیچ جایگاهی در محاسبات سیاسی و فرهنگی ندارد، گفت: جز خیانت و جنایت هیچ نشانی از فرانسه در ذهن مردم ایران نیست، مردم ما همیشه ثابت کردند که پشت مقام معظم رهبری هستند و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، عفاف و حجاب را به عنوان یک اصل و مساله شرعی حائز اهمیت عنوان کرد و ابراز داشت: حجاب و عفاف از اهمیت زیادی برخوردار است و در تمام ادیان و به عنوان یک واجب شرعی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه حجاب و عفاف به وظیفه خود عمل کنند، گفت: شکستن حرمت عفاف و از بین بردن حجاب یکی از راهکارهای جهان استکبار است، آنها از ابتدا به دنبال شکستن شخصیت و حرمت آسمانی زن در همه عرصه‌ها بودند.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شکستن حرمت حجاب در طول تاریخ، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، اهانت‌های زیادی به حجاب صورت گرفته و کشف حجاب یکی از راهکارهای جهان استکبار توسط مزدوران خود بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حجاب و عفاف را یکی از عوامل مهم حفظ حریم و حرمت بانوان دانست و یادآور شد: حجاب یک اصل مسلم شرعی و در دین اسلام و ادیان الهی واجب شرعی ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha