جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام بارانی / پارسیان

حوزه / امام جمعه پارسیان حضور همگانی در میدان جهاد تبیین را، راه مقابله با لجن پراکنی دشمنان دانست و گفت: توقع از خواص و نخبگان در روشنگری و بصیرت دهی به جامعه بالاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان که در مصلای امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: مرجعیت و ولایت خط قرمز ملت ایران و امت اسلام است.

وی افزود: اقدام سخیف نشریه فرانسوی نشان از کینه و حقد جبهه دشمن از رهبر عالیقدر انقلاب و تدابیر داهیانه ایشان در خنثی سازی فتنه‌های آنها دارد.

خطیب جمعه پارسیان با بیان اینکه آزادی بیان و حقوق بشر در غرب بلوف سیاسی و دروغی بیش نیست، یادآور شد: فرانسه دارای تاریک‌ترین کارنامه در حقوق بشر و آزادی بیان است.

حجت‌الاسلام بارانی عنوان کرد: هتاکان غربی از سرنوشت سلمان رشدی عبرت گرفته و از خشم انقلابی ملت ایران بترسند.

وی حضور همگانی در میدان جهاد تبیین را، راه مقابله با لجن پراکنی دشمنان دانست و ابراز داشت: توقع از خواص و نخبگان در روشنگری و بصیرت دهی به جامعه بالاست.

امام جمعه پارسیان، خاطرنشان کرد: برپایی اردوی جهادی با حضور ۵۰ پزشک، اقدام بزرگ و شایسته تحسین کمیته امداد امام خمینی(ره) است که خدمات مناسبی را به مردم ارائه نمودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha