یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان قرآنی آذربایجان شرقی برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف، عازم اهواز شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمدعلی فاضل نسب مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایندگان قرآنی آذربایجان شرقی برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف عازم اهواز شدند.

وی اظهار کرد: تعداد پنج نفر از برترین‌های قرآنی استان که از مرحله استانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم را یافته بودند روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ به شهر اهواز اعزام شدند.

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: از میان چهره‌های قرآنی اعزام شده خواهر، یک نفر در رشته ترتیل، یک نفر در بخش حفظ ۲۰ جزء قرآن و یک نفر نیز در رشته قرائت ترتیل شرکت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در میان برترین‌های قرآنی اعزام شده برادر هم یک نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم و یک نفر در رشته ترتیل اجرا خواهند کرد.

فاضل نسب گفت: از خداوند متعال برای عزیزان و نخبگان قرآنی استان در چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در اهواز آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha