دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
ط

حوزه / سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی بن باقر(ع) از توزیع کتاب «گزیده‌ای از بیان نسب و آثار تاریخی حرم مطهر حضرت علی بن باقر(ع)» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ، محمدعلی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حضرت علی بن باقر(ع) به عنوان نخستین سفیر جهاد تبیین در منطقه کاشان است که به دعوت مردمان این منطقه و از طرف امام پنجم برای راهنمایی و ارشاد مردم به منطقه کاشان رهسپار شدند و ارادتمندان به ایشان در سراسر ایران اسلامی ۲۷ جمادی الثانی در سالروز شهادت آن حضرت به سوگ می‌نشینند.

وی، با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن باقر(ع)، یکی از برنامه‌های این سازمان را توزیع کتاب «گزیده‌ای از بیان نسب و آثار تاریخی حرم مطهر حضرت علی بن باقر(ع)» که توسط مجید زجاجی کاشانی پژوهشگر و استاد دانشگاه نگاشته شده است، در بین فعالین فرهنگی مذهبی، تشکل‌های آیینی و هیئات مذهبی و ادارات و سازمان‌های مختلف منطقه کاشان برشمرد.

فرجی با بیان اینکه آیت‌الله‌ العظمی جعفر سبحانی با مرقومه‌ای بر مطالب این کتاب صحه گذاشته‌اند، گفت: انتشارات سفیر اردهال این کتاب را چاپ کرده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: این کتاب در شش فصل و در ۲۵۰ صفحه به صورت تمام رنگی چاپ و برای استفاده علاقه‌مندان مهیا شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha