پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جشن تکلیف دختران بخش چغادک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی و توقف قطار در حال حرکت و پیشرفت ایران اسلامی گفت: دشمنان همیشه برنامه دارند تا این کشور را عقب نگه دارند تا پیشرفت نکنیم و استقلال نداشته باشیم، تا بتوانند به ما زور بگویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن تکلیف دختران کلاس سومی بخش چغادک ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در اردوگاه امام خمینی(ره) روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران قوی در عرصه های مختلف هستند اظهار داشت: دانش آموران در عرصه هایی که مشکل داریم می توانند برنامه ریزی کنند و برای ایران قوی خوش بدرخشند.

امام جمعه چغادک در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی و توقف قطار در حال حرکت و پیشرفت ایران اسلامی گفت: دشمنان همیشه برنامه دارند تا این کشور را عقب نگه دارد تا پیشرفت نکنیم و استقلال نداشته باشیم، تا بتوانند به ما زور بگویند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به جانفشانی شهدا در دفاع از میهن اسلامی بیان داشت: شما دانش آموزان باید راه شهیدان را ادامه دهید و در همه عرصه ها قوی باشید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاش مجاهدانه معلمان در تربیت دانش آموزان ابراز داشت: معلمان تلاش کنند دانش آموزان به جاهای خوب برسند و پیشرفت کنند.

وی افزود: قطعا با تلاش و کوشش آینده خوب و روشن برای دانش آموزان پیش رو خواهیم داشت.

در پایان این آیین بسته فرهنگی دینی به دانش آموزان اهدا شد. همچنین دانش آموزان نماز ظهر و عصر خود را به امامت حجت‌الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اقامه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha