یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فراکسیون مقاومت

حوزه/ فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب، ملت مجاهد ایران و تمامی مسئولین در دولت، مجلس، سپاه پاسداران و ارتش تبریک گفت.

این فراکسیون اشاره کرد: انقلاب اسلامی از مبانی و موضع گیری های امام خمینی (ره) الهام گرفت و ارزش ها و احکام اسلام محمدی اصیل را آشکار نمود و به الگویی برای ملت های آزاده و مبارز با سیاست های سلطع گرایانه خصمانه آمریکایی تبدیل شد.

فراکسیون مقاومت با بیان اینکه ایران بدون دخالت بیگانه در امور آن، این حق را دارد که قدرت خود را افزایش دهد، گفت: سیاست محاصره و تحریم های دولت آمریکا و محور بین المللی که برای تحمیل سلطه خود بر سرنوشت کشور ها و ملت ها تلاش می کنند، علیه ایران و ملت آن محکوم است.

این فراکسیون به سالگرد شهادت شهدای مقاومت اسلامی لبنان سید عباس الموسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه اشاره کرد و با آنان در مقاومت علیه دشمن صهیونیستی تجدید پیمان نمود.

فراکسیون مقاومت تأکید کرد: گزینه مقاومت از حاکمیت ملّی حمایت می کند و اقدامات ساخت کشور را تقویت می کند تا براساس قواعد حاکمیتی صحیح شکل گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha