پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نمونه شکرگزاری عملی مردم نسبت به نعمت انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر، تقوا را توشه آخرت دانست و گفت: مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی تلاش کنند تا با بهره گیری از برکات ماههای گرانقدر رجب و شعبان به استقبال ماه بهار قرآن بروند.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و عدالت محور برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه فردا مردم بار دیگر با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری به نظام و دستاوردهای آن را به نمایش می گذارند، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی فردا بار دیگر برگ زرینی در تاریخ به ثبت می رسانند و دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یوم الله ۲۲ بهمن را ترجمان حضور گسترده مردم دانست و گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرگزاری عملی مردم نسبت به نعمت انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت هابی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون موجب عصبانیت دشمنان نظام و نقش برآب شدن نقشه ها وتوطئه های آنان شده است، اظهار داشت: قطع نفوذ بیگانگان در تصمیم گیری برای کشور از جمله مهمترین و محوری ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با ابراز تاسف از وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه بر لزوم خدمت رسانی به زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: ممانعت از رسیدگی و خدمت رسانی به زلزله زدگان سوریه مخالف حقوق بشر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha