یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه بوشهر در جمع معتکفین

امام جمعه بوشهر گفت: برای رسیدن به شرایط آرمانی مدنظر انقلاب اسلامی مسئولان باید جهادی عمل کرده و وجودشان را برای انقلاب هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف با سایر انقلاب ها متفاوت است چون انقلابی دینی و براساس حاکمیت ایمان و تقوا و بصیرت و مردم سالاری دینی شکل گرفته است.

امام جمعه بوشهر افزود: ملت ایران با هدایت های امامین انقلاب از تمام تنگه ها عبور کردند و در اغتشاشات اخیر هم دشمن با یک جنگ ترکیبی هجوم آورد که بابصیرت و آگاهی مردم و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب شکست خورد.

وی بیان کرد: برای رسیدن به شرایط آرمانی مدنظر انقلاب اسلامی مسئولان باید جهادی عمل کرده و وجودشان را برای انقلاب هزینه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر با تمام وجود پای انقلاب ایستاده اند، اظهار کرد: تمام توطئه ها و دسیسه های دشمن مانند ۴۴ سال گذشته نقش برآب خواهد شد.

وی با اشاره به پیشتازی مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان، ادامه داد: اکنون ۴۴ هزار و ۹۱۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که نیازمند تلاش جهادی مسئولان برای توانمندسازی این عزیزان هستیم.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: رفع فقر وظیفه همگان به ویژه مسئولان است که در این راستا باید برای ارائه تولیدات مشاغل خرد و خانگی بازاریابی شود.

وی بیان داشت: خدمتگزاری به مردم، تسهیل گری در ازدواج جوانان، تهیه مسکن، ایجاد شغل، کنترل تورم، گرانی و ... از جمله وظایف مهمی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: دشمنان همواره به دنبال جدایی مردم از رهبری و ولایت و امامت است که با استقامت و مقاومت مردم پیروز نشدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha