یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: غرب که مدعی انسانیت هست با تعامل خود با فاجعه ملت سوریه، چهره حقیقی خود را نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: غرب که مدعی انسانیت هست با تعامل خود با فاجعه ملت سوریه، چهره حقیقی خود را که خالی از تمامی ارزش های اخلاقی و انسانی است، نشان داد.

وی افزود: کمک های بشر دوستانه که از سوی کشور های غربی مستکبر مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه برای منافع سیاسی بوده و با هدف سیاسی کردن مسئله کمک های بشردوستانه انجام گرفت که سوریه از آن محروم شد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: تعامل غرب با مصیبت های ملت سوریه بعد از فاجعه زلزله و بی توجهی به زنان و کودکان زیر آوار، بزرگترین دلیل بر دورغ و نفاق کشور های غربی است که مدعی انسانیت هستند.

وی تصریح کرد: دولت آمریکا بزرگترین فریبکار در این جهان و غیر انسانی ترین دولت به شمار می رود؛ چراکه برای محاصره ملت ها و گرسنگی دادن به آنها و تحمیل سیاست ها و دیکته های خود تلاش می کند و این کار را در حق سوریه، لبنان، ایران، یمن و دیگر کشور ها انجام می دهد.

شیخ دعموش تأکید کرد: آمریکا باید محاصره و تحریم علیه سوریه را بردارد و تمامی بند های آنچه به قانون قیصر موسوم است را لغو کند؛ زیرا این قانون در کشتار ملت سوریه نقش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha