جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
تصاویر / حضور باشکوه وبی  نظیر مردم استان قزوین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین از حضور پرشور و بی سابقه مردم بصیر و متدین استان به ویژه اساتید، طلاب و روحانیون در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری حوزه از قزوین، ضمن تبریک چهل وچهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه استان قزوین یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در صحنه‌های مختلف و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگری را خلق کردند.

وی افزود: امروز ملت بصیر و انقلابی ایران با اراده ی آهنین و حضور بی نظیر خود جنگ ترکیبی دشمنان را خنثی و به یاوه گویی های آنان پاسخ کوبنده ای داده و پشت رهبر حکیم انقلاب محکم ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار استان قزوین که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه آفریدند تشکر کرده و از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان قسم خورده این ملت، مردم بصیر ایران با عزمی راسخ و حضوری باشکوه، زیباترین جلوه‌ های قدرتِ لایزال الهی را به رخ جهانیان کشیدند و حادثه‌ ای بزرگ در این برهه حساس‌ آفریدند و برگ زریّن دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ایران افزودند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور با شکوه مردم در جشن چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی، لبیک تمام عیار مردم به امام خامنه ای بود و پیام‌آور آن است که انقلابی که دنیا از الگو بودن آن وحشت دارد همواره پابر جا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) در تحقق اهداف متعالی اسلام و انقلاب پیشرو است.

قدردانی مدیر حوزه علمیه قزوین از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha