پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
انجمن فضای مجازی

حوزه/ مجمع‌ عمومی انجمن علمی مطالعات فضای مجازی حوزه با حضور اعضای انجمن به‌صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع‌عمومی انجمن علمی مطالعات فضای مجازی حوزه با حضور اعضای انجمن به‌صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجج‌اسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی رئیس انجمن و زارع بازرس انجمن، گزارش عملکرد دوساله انجمن را ارائه نمودند.

انعقاد تفاهم نامه با مراکز فعال حوزوی در فضای مجازی و تعریف پروژه های مشترک، برگزاری نشستهای علمی و ترویجی در حوزه دین و فضای مجازی، راهبری پایان نامه ها و حمایت از پژوهش های حوزویان در این عرصه و ... بخشی از فعالیت های انجام شده در دوره گذشته انجمن بود.

در ادامه این جلسه با توجه‌ به اتمام دوره اول هیئت‌مدیره انجمن، رأی‌گیری جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان جدید انجام شد؛ که حجج‌اسلام والمسلمین آقایان محمدحسین بهرامی، قاسم ترخان، سید مهدی سهیلی مقدم، حبیب داستانی، محمود عبداللهی و خانمها عرب خزائلی و رامشک به‌ عنوان اعضای هیئت‌مدیره و حجج‌اسلام مهدی زارع و یاسر اسلامی به‌عنوان بازرسان دوره دوم انجمن مطالعات فضای مجازی انتخاب شدند.

شایان‌ذکر است:در اولین جلسه هیئت‌مدیره انجمن، حجج‌اسلام دکتر بهرامی و ترخان به‌عنوان رئیس و نایب‌رئیس انجمن توسط اعضای هیئت‌مدیره انتخاب گردیدند.

لازم به ذکر است: انجمن مطالعات فضای مجازی در سال ۱۳۹۹ از شورای اعطای مجوزهای حوزه علمیه قم مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و درحال حاضر با عضویت بیش از ۸۰ نفر از فعالان حوزوی این عرصه در حال فعالیت است.

طلاب و اساتید حوزه که در زمینه مطالعات فضای مجازی صاحب تألیف بوده و یا به تدریس مشغول میباشند می‌توانند از طریق پایگاه انجمن به آدرس cssa.ir و یا پست الکترونیکی yeslami@noornet.net تقاضای عضویت خود را برای انجمن ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha