شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار با سفیر سوریه در

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری با سفیر سوریه در پاکستان دیدار کرد و خسارات جانی و مالی سنگین ناشی از زلزله را به وی تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان به همراه هیئتی از سفارت سوریه در پاکستان بازدید و با سفیر سوریه دکتر رمیض راعی دیدار کرد.

وی با ابراز تأسف عمیق و تسلیت خسارات جانی و مالی سنگین ناشی از زلزله، گفت: مردم پاکستان در غم و اندوه برادران سوریه درکنار هم هستند و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام عباس جعفری افزود: ویرانی بلایای طبیعی مانند زلزله در کشوری جنگ زده، فاجعه بزرگ انسانی را به وجود آورده است که قلب انسانها از آن غمگین است. ما استاندارد دوگانه سیاست های جامعه جهانی و تحریم های اقتصادی را محکوم می کنیم. استقامت و مقاومت سوریه در مقابل مستکبران جای ستایش دارد، در این شرایط سخت، جامعه جهانی باید برای پایان دادن به محاصره اقتصادی سوریه اقدامات جدی را انجام دهد تا روند کمک رسانی به برادران سوریه بدون هیچ مشکلی ادامه یابد.

دکتر رمیض راعی سفیر سوریه از حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری و هیئت همراه به خاطر ابراز همبستگی قدردانی کرد و گفت: مردم پاکستان و سوریه متحد هستند و شباهت های دینی و مذهبی بین آنان وجود دارد. ما برای این رابطه متقابل بین دو کشور ارزش قائل هستیم. مردم و دولت سوریه در جنگ تحمیلی قدرت های استعماری جهانی آسی دیده اند اما از این وضعیت سخت و دردناک نیز با موفقیت عبور خواهند کرد و در مقابل هیچ قدرت استعمار سر تعظیم فرود نمی آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha