جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
راهیان نور

دبیر قرارگاه راهیان نور حوزه های علمیه کشور از پیش بینی حضور ۲۵ هزار طلبه و روحانی حوزه های علمیه سراسر کشور در اردوهای راهیان نور در استان خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، دبیر قرارگاه راهیان نور حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز اظهار کرد: اعزام طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان های راهیان نور استان خوزستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام طلاب و روحانیون به مناطق جنگی در دو قالب مجردی و خانوادگی صورت می گیرد، ادامه داد: برای زائران یادمان های دفاع مقدس بستگی به نوع سفر دو طرح «سیر شهید صیاد» و طرح «میشدا» برنامه ریزی شده است. در طرح «میشدا» برای زائرانی که به صورت شخصی حضور پیدامی کنند، به مدت یک شب برنامه ریزی لازم از جمله رزم شب و دیگر برنامه های دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه اعزام طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور از دوم اسفندماه آغاز و تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد، افزود: در طرح سیر شهید صیاد، کاروان ها در قالب سه روز از مناطقی اعم از اروندکنار، ذوالفقاری، نهر خین، شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلاییه و کانال کمیل بازدید می کنند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در کاروان های راهیان نور حوزه علمیه، طلاب و روحانیونی از حوزه علمیه برادران، خواهران، جامعه الزهرا(س) و جامعه المصطفی(ص) سراسر کشور حضور دارند، عنوان کرد: در این کاروان ها طلاب و روحانیون به صورت اتوبوسی و برخی نیز با خودروی شخصی حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه در هر اتوبوس و یادمان راوی طلبه همراه کارون حضور دارد و در طول سفر بستگی به منطقه عملیاتی روایتگری و خاطره گویی می کند، افزود: در یادمان های هشت سال دفاع مقدس نیز خدماتی همچون مهد کودک، مشاوره های خانواده و مشاوره های تحصیلی ارائه می شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور حوزه های علمیه کشور از پیش بینی حضور ۲۵ هزار طلبه و روحانی حوزه های علمیه سراسر کشور در اردوهای راهیان نور در استان خوزستان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha