چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
بالصور/ اجتماع جماهيري لأداء أنشودة "سلام أيها القائد" في مسجد جمكران بمدينة قم المقدسة

حوزه/ معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم گفت: تلاش سپاه و بسیج این است که ظرفیت بالای شبکه فرهنگی این نهاد بتواند در راستای اهداف والای اسلامی، مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هادی بادینلو در حاشیه دوره «هم‌عهدی» ویژه مسئولان فرهنگی نواحی بسیج کشور در مجتمع یاوران مهدی قم، ابراز داشت: برگزاری این دوره در جوار مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)، سبب ایجاد فضای معنوی در بین شرکت‌کنندگان شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم یادآور شد: نام این دوره «هم‌عهدی» نام‌گذاری شده تا مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور با امام زمان عجل الله فرجهم الشریف عهد سربازی ببندند.

وی عنوان کرد: تلاش سپاه و بسیج این است که ظرفیت بالای شبکه فرهنگی این نهاد بتواند در راستای اهداف والای اسلامی، مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم عنوان کرد: در این دوره آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان و مدیران فرهنگی نواحی بسیج ارائه می‌شود و از طریق آن این آموزش‌ها به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در شهرهای مختلف کشور منتقل خواهد شد.

سرهنگ بادینلو با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال کتمان ایام‌الله‌ها است، بیان داشت: یکی از اهداف این دوره، ایفای نقش ویژه در جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و همچنین برگزاری شایسته مناسبت‌های مذهبی است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha