چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/ سفر مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی به شاهین دژ

حوزه/ با حضور مدیر علمیه آذربایجان غربی واحد رسانه مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهرستان شاهین دژ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی عصر پنج شنبه در نشستی با اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شاهین دژ که در سالن جلسات این مدرسه برگزار شد، به نقش اساتید در شناسایی و تربیت طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اساتید نسبت به شناسایی و تربیت طلاب توانمند و مهدی اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی به رویکرد و سیاست کلی جذب طلاب اشاره کرد و گفت: کیفیت بخشی به بحث آموزش و تربیت نیروهای کارآمد از برنامه های اولویت دار حوزه علمیه استان است.

وی با اشاره به رسالت خطیر طلاب در روشنگری جامعه، افزود: مهم‌ترین سرمایه‌ای که خداوند متعال در اختیار ما گذاشته، عمر و نعمت‌ها است؛ خداوند متعال به ما توفیق داده تا در مسیر طلبگی قرار بگیریم و این نعمت بزرگی است که روز قیامت از آن سؤال می‌شود چگونه از این نعمت استفاده کردیم.

در ادامه این این نشست حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ گفت: تمام نظام‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی بر پایه تربیت است و هدف از بعثت انبیای الهی تربیت بوده است.

امام جمعه شاهین دژ با بیان این که حوزه علمیه مهمترین مرکز تربیت اسلامی افرادی است که در آینده ای نزدیک خود به عنوان مربیان جامعه به ایفای نقش خواهند پرداخت، افزود: طلاب و روحانیون به سبب سبب منزلت علمی و معنوی و نقش الگویی که در جامعه ایفا می‌کنند نیاز به شناخت مسائل مهم تربیتی و اخلاقی دارند.

در ادامه با حضور مدیر علمیه آذربایجان غربی واحد رسانه مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) افتتاح شد.

بازدید از روند احداث فاز دوم ساختمان مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) که از پیشرفت ۹۵درصدی برخوردار است از دیگر برنامه های مدیر حوزه علمیه استان استان در شهرستان شاهین دژ بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha