پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با تاکید براینکه مشکلات با نامه و تلفن حل نمی‌شود، گفت: باید مسائل و مشکلات به صورت شبانه روزی و با انگیزه بالا دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور عصر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر، با بیان اینکه گره گشایی از مردم موجب نزدیکی به خداوند می‌شود، اظهار داشت: باید توکل به خداوند متعال را از شهدا بیاموزیم.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم نهادینه شدن مکتب شهید سلیمانی در امور مختلف در جامعه، افزود: شهید سلیمانی الگویی برای همه است و باید ایشان را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت‌های زیادی در کشور هستیم، بیان کرد: مردم در شرایط فعلی منتظر ایجاد تحول در کارها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: به برکت انقلاب اسلامی چهره شهرها و روستاها متحول شده و امکانات مناسبی مانند آب، برق، گاز، جاده، مدرسه و خانه بهداشت ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید به اقتصاد روستاها توجه کنیم و برای ماندگاری مردم در روستاها، کشاورزی را برای کشاورزان به صرفه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: ما به عنوان خادمان مردم باید تلاش کنیم از وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب برسیم.

وی خواستار نگاه تحولی مدیران به استان بوشهر شد و عنوان کرد: نگاه مدیران باید متحول شود تا در دیگر بخش‌ها هم شاهد تحول باشیم، امروز متاسفانه کُندی کار در بروکراسی سازمانی کشور را مشاهده می‌کنیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مشکلات با نامه و تلفن حل نمی‌شود، یادآور شد: باید مسائل و مشکلات به صورت شبانه روزی و با انگیزه بالا دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha